کمیسیون دوم رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی؛ شورای طبی افغانستان آغاز به کار کرد!

کمیسیون دوم رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی؛ شورای طبی افغانستان آغاز به کار کرد!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

شورای طبی افغانستان، به عنوان تنها نهاد رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی به منظور ایجاد شفایت بیش‌تر و رسیدگی به موقع به شکایات امروز کمیسیون دوم رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی را در یک مراسم رسمی افتتاح کرد.

در آغاز این مراسم محترم داکتر گل محمد «عثمان» رییس عمومی شورای طبی افغانستان، در ضمن خوش آمدید گویی به اعضای کمیسیون رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی در مورد اهمیت، فعالیت ها و دست آورد های مهم شورای طبی افغانستان و چگونگی عرضه خدمات صحی در کشور صحبت نمودند.

و تاکید کردند که کمیسیون های رسیدگی به شکایات طبی تنها مرجع رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی بشکل مسلکی آن در کشور هستند.

پس از آن محترم داکتر احمد شاه «شکوهمند» مشاور ارشد تخنیکی شورای طبی افغانستان نیز در مورد مسولیت های شورای طبی افغانستان صحبت نموده و رسیدگی به موقع، شفاف و مسلکی شکایات ناشی از تخلفات طبی تاکید ورزیده ‌اند.

همچنان محترم داکتر خسرو «یوسفزی» رییس نظارت و ارزیابی شورای طبی و رییس کمیسیون‌های شکایات ناشی از تخلفات طبی پرزنتیشن تحلیل ارقام و رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی را به اعضای کمیسیون ارایه کردند.

آقای یوسفزی ضمن این که از رسیدگی شفاف، مسلکی  و به موقع به ده‌ها شکایت ناشی از تخلفات طبی خبردادند از شفافیت و مسلکی گرایی بیش‌تر این روند اطمینان دادند.

قابل یاد آوریست که شورای طبی افغانستان منحیث یک نهاد امارتی مستقل فعالیت میکند و رسیدگی به شکایات ناشی از تخلفات طبی یکی از وظایف مهم و اساسی آن می‌باشد.